t.i.e.r.d

har ju redan börjat jobba o funderar på att skaffa mig benproteser...förut har jag alltid haft möjligheten att röra mig friare på området men numera står jag rakt upp o ned på jobbet, då o då går jag o fyller på varor och ordnar på lagret men sen är det fan inte mer...
för det andra har jag fått mitt shema för perod två o ja är så lagom glad kan jag ju meddela...familj, nära o kära...vill ni mig något kom till mit jobb....funderar på att ta med mig Buster till jobbet, han kan hålla mig sällskap ..tror dock inte jag får det ...

eftersom jag har entrébutiken som öppnar en timme innan parken öppnar så är jag på jobbet minst 2 timmar innan för att hinna byta om, slåss med larmet, hämta kassa o nycklar ,fylla upp och slåss med  kassasystemet...tekniken är underbar på jobbet...
jag är på jobbet före alla mina kollegor o slutar innan mina kollegor...man känner sig en smula ensam.... om jag har tur så kanske en chef kommer o säger hej...kan ju lugnt säga att jag ska ha minst 2 veckors semester i år =)

suck  o mögel...

håller på att städa lite här hemma... för en stund sen kom en lokal regnskur...ja den var väääldigt lokal..typ våran innegård i två minuter sen försvann det.... INca o Izza är lite låga idag...de sover på soffkanten .
Funderar på att riva ur all mat jag har i skp o frys och försöka planera storkok eftersom det är så satans dyrt att äta på jobbet...ska nog göra vårrullar mmm....mums

ser ut som det kommer en lokal regnskur igen... på med sydvästen alltså...



Ellen i The Love letter.. snygg sydväst ha ha

Kommentarer
Postat av: Anna

tack så mycke =)

2009-05-06 @ 14:40:22
URL: http://minpassion.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0