krumelurpiller tack

idag är det kickoff på jobbet...men jag tror fanimej Grönan har ett kontrakt med vädergudarna..så fort man  är ledig så är det jämngrått ute... och när man är på jobbet är det strålande sol.... så typiskt...  få se om jag åker Insane... hmm... borde ta den innan maten iså fall =) Huga... men vi får se...

det blev en lååång dag igår...ojoj ... det var så mycket folk i parken så jag fattar inte att de fick plats å röra sig.

har cravings efter kladdkaka ..men jag orkar inte baka så jag får vl vänta med det...

ha ha jag fick mitt röstkort på posten förra veckan...jag har inte ens koll på vad vi ska rösta om...arma sverige med människor som mig i befolkningen... shit det kan ju går helt åt helvete ... men jag orkar aldrig lyssna på politiker och läget i världen är ju alltid mer eller mindre fucked up so... sounds booooooring...

nä jag tänker inte bli vuxen ! jag ska ta mig ett krumelurpiller och hoppas på att aldrig bliva stur...för det verkar så satans tråkigt...

nä om man skulle klä sig för Kickoff...(vad nu det bör vara) ...ska köpa nya jeans..mina är lite lätt slitna...hatar att gå i trasiga byxor....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0