glappet...

har inte skrivit sen kickoffen, sitter nu vid datorn o knappar med en hand, den andra är upptagen med att hålla nattmat åt Paui.
Kokt korv med bröd och pommes... kunde inte bestämma mig vilket jag skulle ha så det blev allt... typ..

har jobbat idag...suck ...långtråkigt..vem fan går på grönan en tisdagkväll på normal arbetsvecka...?
det enda roliga var att Jenny kom förbi, min kramisJenny No 1 ... konstigt att hon inte jobbar längre hos oss men skönt att se att hon inte försvunnit helt  =)

har börjat läsa om Påven Johanna igen...såååå bra bok..me like =)

passade på att gå en promenad idag, vattnet var återigen avstängt så det blev väääldans tidig morgon fast vi kompenserade med frukost på donken jag o Pierre...på jobbet åt jag en bagel med parmaskinka o mozzarella mm... det är vad jag ätit idag...därav nattmaten...

ska åka till Gotland på torsdag, ska på begravning i Hogrän...en släktig har gått bort ... inte så muntert direkt.
Får se hur det blir...man vet aldrig..måste dessutom fixa begravningskläder...suck... vilken fåing idé egentligen... man blir ju mer munter av svart o vitt...vem fan har bestämt den färgkoden egentligen ...Magdalena Ribbing hjälp....!

Inca o Izza skuttar runt som små studsbollar här, ivriga och fulla av bus... Inca ligger o smyger på en plastkork o izza tittar på...som vanligt...

night night sleep tight ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0