blogg-glappet

ibland...eller ja...rätt ofta kommer det bli glapp i mitt bloggande men det beror på att jag jobbar några dagar i veckan och då orkar jag inte blogga när jag kommer hem...så jag försöker nu blogga ifatt =)

igår var det typ 4000 i parken , inte mycket att hurra för ...men ja... jag får lön så wtf...
idag skulle strömmen stängas av kl 10-15.... men nu är klockan 11.07 o jag har ännu ström i väggarna...hmm... jag tycker fan det alltid är saker som ska stängas av ... vattnet för någon vecka sen, strömmen i trapphuset, portkoderna var avstängda för någon dag sen... suck ... och till råga på allt så är det ett konstant borrande i det här huset...man blir ju så trött...suck...
vill flytta till villa så man slipper detta kollektiv...

har invigt mina nya hobbitshorts =) hur sköna som helst...

imorgon kommer päronen upp, de ska resa utomlands ...typ...Bulgarien tror jag... så får se va de har för planer...

ska städa lite sen.. dammsuga är prio 1! kattsanden kryper ut ur badrummet... o dammråttorna hugger en i fötterna...typ...

ska hämta liten Buster på dagis idag, det är så mysigt att hänga med honom... han är alltid så glad och skuttar som en tok när jag kommer ... fasters lille kille är han... vi ska nog åka buss idag... han älskar ju det.

Dessutom fyller min Youssef hela 23 år idag så vi ska ses och så ska han få sin väska som brorsan gjort till honom...hur fin som helst. hoppas han gillar den.

nä dags att röja lite här... so long =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0