Premiär



igår var jag o Y på tvinspelning på sveriges television...vi såg premiären av Babben o Co!
vi hade planerat att sitta så långt bak som möjligt...så vi hamnade längst upp på en läktare och med ca 200 i publiken så märker man snabbt av hur fort luften blir tjock... man satt så gott som uppepå varann och kände sig en smula inklämd...men det var roligt ändå.

Ola Salo i helskägg , Mia Skäringer berättade om hur hon gjorde upp med Gud på ett annorlunda sätt minst sagt och herr Kosmos himself Thomas DiLeva i färggrann kaftan...
var inte helt imponerad av heta stolens komiker... det blev lite krystat o platt...saknar Maria Möllers imitationer...
Molly Sandén har återhämtat sig sen glassplittret på efterfesten och sjöng som en liten gud och vi led oss igenom Gessle ...två gånger....

Stackars Y var så kissnödig att jag trodde han skulle spricka...när studiomannen sa tack och hej flög han ut först av alla så han vart lite lugnare sen...
han fick dessutom både Babbens och Mias autografer och så pratade vi lite med Babben, vi var ju och såg henne i Vällingby i höstas där hon pratade om lajvare som går runt med glödande kottar i en lykta...var bara tvugna att berätta att vi kände oss en smula träffade =) hon bara skrattade...och vi båda har hittat till lajvklädernas mecka i Sumpan...en annan värld inte helt olikt Harr Potters....korsning Narnia med mysiska dörrar =) 

Y var så glad att han studsade ut ...för att landa lite på jorden igen valde vi att gå hela vägen till T-centralen ..vill fönstershoppade lite och hade mysigt där vi gick och flamsade oss ...



igår när jag stod i duschen hör jag ett dunderbrak... inser att det spelar ingen roll om jag kliver ut för det lär ligga kvar när jag är klar... hela golvet var nedstänkt...när jag kom in i köket ser jag att ugnsformen jag lagat revben i har hamnat på golvet och det har kommit flott på golvet, luckorna ut i hallen o t o m i vardagsrummet!!!!

när jag torkat upp allt så kommer Izza strykandes mot mig... hela hon luktar revben.... hon har ännu lite rester kvar på huvudet....hon ser oförskämt nöjd ut med sitt tilltag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0