capeli crap crap crap....

igår rev jag vidare i min bokhylla, detta har blivit ett heltidsprojekt ... men i alla fall... åt nyttigare variant på omelett med massa grönsaker i, bälgade i mig ProVivas nyponsoppa (mumma) och allt var frid och fröjd....runt halv sex kom min klasskompis Elli för att kolla på film som vi hade bestämt ...



vi började se BATMAN med Michael Keaton i rollen som Batman...helt plötsligt blev jag hemskt illamående... bara så där pang...var tvungen att be Elli att komma en annan dag...trist jag som hade sett fram emot att ha lång filmkväll...well
efter att ha förlorat all som helst näring är jag trött idag och skulle kunna sova en vecka...verkar i och för sig vara en effektiv bantningskur men nä...jag håller mig till att äta nyttigare mat istället...





om jag är piggare imorgon kanske jag ska ta en simtur i simmhallen... har en muskelknut i axeln jag ska försöka bli av med... och dessutom är det skönt att simma ..brukar försöka simma i minst 1 ½ timme sen finns det risk att man drunknar...nä då inte så illa...än...


funderar på att börja samla på Ugly Betty serien... ganska kul och massa vrickade karaktärer...men vi får se =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0