Helg igen =)

idag ska jag hänga en stund med liten Buster, ska bli mysigt och han är alltid så glad att se sin "faster", kan man vara faster till en hund?
well, Calle jobbar och behövde hjälp att rasta Buster så det blir bara han och jag idag.... är lite orolig att han kommer frysa, förra veckan var han på vovvesalongen och blev "plockad", man tar bort det sträva i pälsen och kvar blir det mjukaste, han ser ut som en korsning av en valp och en katt just nu.



jag var jättehuslig igårkväll, jag lagade köttfärslimpa....tre stycken så jag ska ge brorsan en tänkte jag...minns att mamma alltid åt kall köttfärslimpa på mackan...fast min mamma äter de mest konstiga kombinationerna på macka, ibland blandar hon salami o sylt....urk...så tycker hon jag e konstig...hmm
Pappa är mer konsekvent när det gäller pålägg.... OST... ibland har han något annat på men det är bara för att det snart går ut i datum sen täcker han det med 1 dm ost  =)



ikväll är det Andra Chansen, jag hejar förstås på Sarah Dawn FIner, ser helst att Caroline af Ugglas och BWO åker ut pronto!
Min kompis jojo kommer över, har inte sett henne sen förra sommaren så det ser jag fram emot.
Kanske blir lite singstar sen....det brukar urarta på något sätt hihi...

Fan jag trodde Inca hade löpat klart igår, hon sov mest hela gårdagen och började bli normal igen...wrong...nu är hon åter i farten....Izza och jag håller oss på behörigt avstånd....suck..

Igår fick jag biljetterna till Babben o Co inspelning den 17 mars, jag och Youssef ska dit och kolla på första programmet weiii....

nä dags för frukost =)

so long...suckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0