t o r s d a g

idag har jag varit och hämtat Buster på dagis, han var som vanligt en glad prick som for fram och hälsade på en gång.
tänkte överraska honom med att åka buss eftersom han älskar att sitta och titta ut....dessvärre var bussen en äldre modell o vi fick ingen fönsterplats.... han kontrade detta med att fnysa åt dörren...sötkorven min hihi

sen promenerade vi från RIssne centrum i Bustertakt förstås. Utanför deras port kom flera barn från grannhusen fram och ville hälsa, Buster är inte sen att uppfylla deras önskan och for fram som en tornado med dem... men han blev klart gladast att se husse igen.

sen var det bara att åka hem till stan igen, nu har jag ätit soppa , fransk lantkorv, lök,vitlök,vita bönor och min hemmagjorda grönsaksjuice....till det rostad macka med Boursinost =) nu är jag mätt och belåten =)

Hämtade mitt paket från Marie på posten , hon har virkat en mormorspläd till fotpallen ...Inca lär inviga den bums =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0