hmm..börjar bli glömsk....

har ännu inte fått studeringsro men den kommer snart...det känner jag på mig... fram tills dess så sysselsätter jag mig med att städa i köket, torkar av och diskar undan, ska plocka lite i vardagsrummet också hade jag tänkt.

har förberett revbensspjäll som nu ligger i marinad...har dock inte kommit på vad jag ska äta till ännu men äh det löser sig... kanske hasselbackspotatis...eller fan...jag har inget tröbröd hemma...ja ja det löser sig nog ...

Imorgon ska jag o Y på tv inspelning weiii... ser fram emot det ...BABBEN o Co ... wohooo....

glömde helt bort att jag skulle gå till skolans campusbutik o sälja mina böcker idag... får göra det under veckan...


Kommentarer
Postat av: Maja

SAKNAR DIG!!

2009-03-16 @ 21:01:17
URL: http://trasselmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0