o n s d a g

idag har jag

* Promenerat till och från biblioteket
* varit och lämnat tillbaka böcker
* läst skollitteratur....tråååkigt men jag träffade Miriam så det blev jag glad för
* Skickat present till Minna
* Handlat mat samt sista boken i kokboksserien
* Fått bröllopsinbjudan i brevlådan...våndas redan för vad jag ska ha på mig
* Klämt i mig fyra RIESEN innan jag kom hem... (inte bra alls)... jag har gått över till den mörka sidan Dark Chocolat!



satt tidigare idag o läste på text-tv, Liam Neesons fru skadade sig allvarligt i en skidolycka och enligt vissa obekräftade källor säger man att hon förklarats hjärndöd, enligt en källa ska hon blivit frånkopplad respiratorn...detta är ännu inte bekräftat från någon part....när jag köpte kvällstidningen isåg jag vem hon var...ibland är det lite trögt till hjärnkontoret men hon spelade mot Liam och Jodie Foster i Nell...en av mina favoritfilmer....
Natasha Richardson är 45 år och mamma till två sönder på 13 o 14 år...avskyr när sådant händer och det finns ingenting man kunnat förutse heller...




Har denna månad försökt leva på en förutbestämd budget... vilket jag kom på typ en vecka efter löning så det är lite knackigt men om en vecka har jag pengar igen och kan lägga upp en bättre strategi så det håller månaden ut ...

ikväll blir det veneziasoppa med mozzarella o rostad macka...tror jag än så länge.

Inca o Izza har hoppat i skytteltrafik till mitt knä för att mysa...de verkar gå på schema.

Kommentarer
Postat av: Elin

Nej!! Fy vad hemskt. Hon var ju såååå bra. Hon spelade ju också Annie/ Hallies mamma i The Parent Trap (Föräldrarfällan) Hoppas att hon trots allt klarar sig!! Men det verkar ju ganska tvivelaktigt...

2009-03-19 @ 00:22:15
URL: http://elinheffler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0