me like

igår var jag med Youssef typ hela dagen, vi fikade på Muren i gamla stan, det är så mysigt där och man kan bara sitta o glo på folket som lallar utanför och fryser arslen av sig hiihi...
Vi gick och kollade i butiker och jag som får infall lika fort som en gris blinkar trillade lägligt in på A.N.T....
jag har ju sen ett jäkligt lång tid tillbaka hållt på att tänja ett hål i örat så av egen dumhet/maskin har jag kommit upp i sk st 6... jag var sen på jakt efter ett smycke till den...dock var det slut och det fanns bara en stl 8 kvar... den tar vi säger jag innan jag hinner ångra mig.... oh ja det kändes kungligt när de satt i den...så nu har jag ett värkande öra som kladdar wohoo....


jag inser att jag inte kommer göra flera av den modellen i alla fall och definitivt inte större heller....



Sen hade vi en hel eftermiddag, vi kollade på Harry Potter och den flammande bägaren och lagade tacos till Thomas kom hem, sen kollade vi på melodifestivalen...och nä vi gillade inte finalisterna alls...i alla fall inte jag och Youssef...jag hoppades ju på Sarah Dawn Finer...hon har ju en pipa av någons nåde...shit asså... det var väl inget extremt fel med Malena men ja visst hon kan ju sjunga men man hörde ju inte ett ord av vad hon sjöng... ok att det var på franska men nä...

Jag gillade Maria o Annas låt och Sarahs förstås... och jag hejade ju självklart på Susanne Alvengren...gotlänningar måste ju hålla ihop...och den var fin men det är inte lätt att komma in i en sån här tävling med en stillsam dialektal ballad även om jag gillade den bättre än Ainbuskarnas bidrag "jag saknar dig ibland" .....men jag är evigt tacksam att Thorleifs åkte ur!!!




Idag har jag faktistk varit på Bio med Geli, vi såg män som hatar kvinnor...usch jobbiga scener....men shit va bra Noomi Rapace e bra skådis.... det kan inte varit en enkel match att spela Lisbet Salander....och jag trodde att det skulle bli lite lökigt när man har med några från skådiseliten men det funkade bra eftersom de inte hade jättemycket plats i filmen.



men det var mysigt att umgås med Geli , har inte sett henne sen hennes födelsedagsfest ju....miss yah darling.



har varit och handlat nyss, kände mig smått utanför på vägen hem då alla andra gick med Daglivs vita kassar och jag gick och svängde på mina gula från PrisXtra... ska göra vårrullar imorgon...fick leta efter filodegen en stund bara... annars har jag så jag kan laga korvstroganoff, makaroner o bacon/falukorv, Stuvade makaroner o köttbullar, köttbullar mos o gräddsås, tonfisksallad med quinoa, mina specialomeletter och kanske t o m Empanadas =)

Me Like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0