jag är helt ärlig



Lovar du att vara ärlig?

Ja
Du heter:
Paulina Margarita
Smeknamn:
Paui, Nena, Syrran, Tvättis, Lusen, Lina
Låt som när du är ledsen sörjer till?
Farväl, det är inte regn som faller (Sonja Aldén)
Beroende av:
de tre K:na... Kvinnor,konst och kameran =)
Vad tror folk om dig?:
 Att jag alltid är så stark och positiv
Stämmer det?:
Det stämmer väl men man har sina breakdowns ibland
Vad får du oftast komplimanger för?:
Min humor
Vad säger du för att imponera på någon?:
öh jag gillar inte att ens försöka imponera... det är så fånigt
Hur imponerar man på dig?:
 Ärlighet och humor
Brukar du skratta för dig själv?:
Ja det gör jag ...min hjärna är på konstant högvarv
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
"Då dyker jag upp då vi ses kram"
 Var bor du?:
Stockholm
Trivs du där?:
Ja det är vackert här
Äger du några converse:
är inte äkta men men... har ett par glittriga khakigröna och ett par grågulrandiga .
Sprit, cider, vin eller öl:
Öl ,cider o grogg
Brukar du bli för full:
Nej
Vad har du för mobil operatör:
Tele 2 comviq
Är du allergisk mot något:
Mjölk
Har du haft sex idag:
nepp
Hur svarar du i mobilen:
Paulina?
Vem ringde du senast?:
 Pappa
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
 
vi hörs puss puss
Antal timmar sömn inatt:
 för många igen
Sov du ensam:
Japp ..eller... Inca o Izza snarkar gärna hos mig
Brukar du komma i tid:
om det är jobb eller viktiga livsavgörande saker typ flyg,båt så är jag tidig annars konstant försenad...sorry
När mår du bra:
När livet fungerar och jag har mål i livet
När blev du fotad senast:
 minns inte...håller mig undan kameror över lag
Hur känner du dig nu:
Rastlös
Vanligaste färg på dina kläder:
hmm Jeans, grått , grönt eller rött...
Vad tycker du om fötter:
de ska hållas rena och snygga...fotsvett är det äckligaste jag vet
Vad saknar du:
en tjej?
Hade du en bra kväll igår:
ja ...jag tror det...
Favorit dryck på morgonen:
vatten
Rakar du benen:
ja annars ser jag ut som snömonstret...
När brukar du oftast gå och lägga dig:
när synen är suddig trots att jag har glasögonen på mig
Är du blyg?:
sällan men när jag känner mig osäker eller obekväm kan jag bli det ...
Sysslar du med någon idrott:
 Nej men jag gillar att simma och vill lära mig någon form av kampsport alt boxning
Vill du hellre ha mail än brev:
Brev är mer äkta, där är det någon som engagerat sig att skriva och posta just till mig.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
 nej, däremot kan man bli nyfiken på personen och vilja veta mer
Har du spytt offentligt:
offentligt...näää inte vad jag minns
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
hmm gå med bar överkropp, kissa stående och ha sex med attans snygg tjej och har man tur kanske det blir en mini-me =)
 Är du nöjd med ditt liv:
vissa delar i alla fall...men överlag ja det är jag
Är du bortskämd:
nje... jag vet inte...mamma köper gärna saker (tror det handlar om dåligt samvete), pappa betalar ibland mina saker som tack för att jag hjälper honom när jag kan
Vad gör du i morgon:
 Det vet jag inte
Vad är det värsta du vet?:
trångsynthet, rasism
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?:
 bra fråga du...
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?:
Ellen DeGeneres och P!nk
Vad längtar du till?:
Sommaren och att resa till USA
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Ja det måste jag säga...inget att klaga på
Vad använder du för shampoo?:
Head and Shoulders
Vad är det finaste du fått?:
oj det finns säkert massor men jag kommer inte på något för tillfället
En speciell dag du minns:
oj det finns många speciella dagar... körkortet är väl senaste
Hur gammal är du:
26
Tycker du om någon just nu:
kär? nej det tror jag inte
Du samlar på:
Skyltar, konst/fotoböcker och PEZ figurer
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Pappa
Gillar du golf:
nej...hitta en tråkigare sport...zzzz
Vilken tid gick du upp idag:
Halv 10
Har du sovit i din egna säng inatt:
Japp
Har du strumpor på dig nu:
yepp I have
Är det okej att gråta:
Ja självklart...det är en naturlig instinkt som man inte ska skämmas för
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Betala av CSN sen resa och köpa aktier/fonder
Bär du glasögon eller linser:
Glasögon
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
Nej absolut inte, dock har vissa märken mycket bra kvalitet och därför väljer jag dem framför andra
När går du upp ur sängen en helgmorgon:
 Beror på när jag lagt mig.. Men runt 10-10.30 nån gång
Har du piercing:
ja ögonbrynet, tungan samt en tunnel i örat och mer lär det bli =)
Vill du gifta dig:
Jag tror det.. om jag hittar Miss Right vill säga
Vill du ha barn:
Ja
Solar du ofta:
Nej det är inte riktigt min grej
Är du bra på att laga mat:
ja det tycker jag..det är jag stolt över
Är du flygrädd:
Nej inte ett dugg, däremot är det obehagligt med terroristattacker mot flyg i allmänhet
Hur vig är du:
över medel - var vigare förr men inte helt kört än
Är du musikalisk?:
Ja det måste jag nog säga ...sjunger högt och ofta
Vad dricker du helst när du är törstig:
Vatten
Vilken är din favoritglass:
Oatlys kolaglass med hjortronsylt =) Ben & Jerrys The Vermonster...
Tror du på ett liv efter döden:
liv vet jag inte men jag tror inte man bara försvinner puts väck... vi ses på andra sidan...
Tycker du om sushi:
endast laxsushi...det andra smakar alger och salt och inte wasabin heller ...borde nog svara Nej på frågan
Vad äter du helst när du ser på film:
inget, på sin hjöd glass =)
Bor dina föräldrar tillsammans:
Ja det gör dom
Har du tandläkarskräck:
Nej men avskyr bedövning...
Är du morgon- eller kvällsmänniska:
Nattuggla
Vilken ögonfärg har du:
Mörkbruna
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Ja annat vore ju lögn
Biter du på naglarna:
Av och till. Försöker sluta helt
Röker du:
Nej
 Hur ofta tränar/motionerar du:
försöker promenera så mycket jag kan
Senaste låt du hörde:
Katy Perry- One of the boys

jag utmanar Maja, Geli och Thessie

Kommentarer
Postat av: Maja

oooj ;) imorgon tar jag itu med den där utmaningen. haha sööta svar du har =)

2009-03-24 @ 00:29:52
URL: http://trasselmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0