idag börjar resten av mitt liv



har en plan : att börja äta gröt på morgonen, mer praktiskt än kånka hem bröd,smör,pålägg och juice...och det går fort att laga till... än så länge går det bra...med premiär idag =) jag har provat vanlig havregryn förut men det blev för stabbigt så nu satsar jag på fiberberikade, de blir inte lika tjockt, dock ska jag inte använda sylt i framtiden, just nu är det för att vänja mig .

Måste hur som helst bli bättre på fasta mattider och motion, jag gillar att promenera, simma och vill gärna börja med kickboxning eller boxning för att träna upp konditionen.

ska städa upp , måste dammsuga innan dammråttorna hugger en i fötterna. Inser att matta kanske inte var det bästa för mitt hem eftersom den sällan ligger snyggt och prydligt efter incas framfart.
Nu har jag fått en mormorspläd till min fotpall så nu kan donnorna ligga där hur mycke de vill.

Ingrid kommer snart...får se vad vi hittar på idag =)

puss o kläm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0