förändring tack...

wohoo jag försöker hitta normal dygnsrytm igen... det börjar gå åt rätt håll i alla fall.
för några dar sen gick jag och lade mig halv fyra....inte så smart...betyder att om man har tur kanske man vaknar kl 12... halva dan har ju fasen gått då... inte alls bra...så nu försöker jag systematiskt ändra allt... ett litet bakslag igår då jag stämplade ut 1.27...fan.... men jag är uppe en hel timme tidigare idag ändå... mitt mål är att jag ska gå upp kl 8 senast i framtiden... måste bli bättre på fasta mattider osv.... nu är det sällan jag ätit innan 1.... mindre bra...



vaknade av att Inca hade fått dagens första dårryck, for som en skållad bäver i vardagsrummet... hon låg och smög på en hårsnodd jag tydligen tappat...mattan ser ut som ett dragspel nu...

igår var jag hos min bror och fortsatte sy på min skjortel, nu kan man åtminstone se att det börjar bli ett klädesplagg och inte associera till Barna Hedenhös....



måste sortera upp mina anteckningar och försöka komma igång på allvar med tenta 1.... men varför är sånt trist? allt annat är roligare än just det....suck...

Måste gå till affären nu... so long...suckers...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0