fest i dagarna två....

tänkte lägga upp lite bildbevis från helgens eskapader...

1a partyt

fredag kväll på Paradise med en hel hög med folk, däribland en väldigt onykter Jack, en onykter Will, två gotlänska flator, en snurrig sötnos, en heterobrud mfl...



im gonna rock this party....?? japp..lite alkohol är nog inblandat i denna bild...



me and Mah!





vad fan gör Mah? ber? Helena verkar ha fått i sig en del starkdryck...den andra brukar se ut så här  =)



på väg hem från Paradise... no focus here...its a blurr... =)



Party 2

förfest i vackra salonger.... =)
nja party o party kanske man inte ska kalla det men en efterdrink (eller 2) på Torget i G:a Stan...



förfest... en salig röra



strike the pose...vouge....



salig eller oroväckande min? well Alex har fattat att det är en kamera



Alex o ja på Torget... har saknat min Alex!

Kommentarer
Postat av: Maja

Haha, jag vet varför jag bad! :P

2009-03-31 @ 17:49:32
URL: http://trasselmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0