det schizofrenska väderhelvetet



har varit på föreläsning idag...och det snurrade ihop sig i skallen idag... jag blev så trött efter en timme så den sista timmen lät allt bara som gröttuggande...jag försöker nu förstå mina egna anteckningar....suck

hade planerat att ta en stärkande promenad efter föreläsningen men entusiasmen försvann i samma ögonblick som jag kom utanför dörrarna... det snöar igen....jag  e så trött på detta helvetiskt schizofreniska vädertramset så jag blev om intet ännu tröttare...hade detta varit en vecka innan jul hade jag jublat...men nej det är fasen snart påsk o april....
Det hjälper ju inte att Izza och Inca sov när jag klev inför dörren heller... katter måste ju leva 90% av sitt liv i drömvärlden? eller? märkliga djur de där...

ska gå ut ikväll med Pierre och det verkar som att Y o T kommer med =)
i alla fall något att se fram emot... =) snön till trots.



är fortfarande i min målningspsykos... ibland slår den till när man minst anar det... nu har jag ett nytt projekt på gång som ska bli till en viss liten buskille ...say no more =)


so long suckers....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0