back to basic

oj oj oj vilken utekväll det blev för oss... detta är helt och hållet Wills fel.... han vill gå ut..jag ringer Jack och han e lite osäker på hur vida han ska med ut... efter lite övertalning och flirtande så lyckas man övertyga honom om en helfestlig kväll i goda vänners lag...

när han sen ringer mig en stund senare har hans fest redan börjat och de gick hårt ut från starten... han och tre tjejkompisar sitter hos honom och förfestar...."jack" e en smuuuula onykter.... (läs så gott som dyngrak)...

Hoppar själv upp på MSN... bjuder in Mah till detta spektakel....efter 5 sekunder tackar hon ja ....

själv stryker man kläder, gör sig i ordning, lagar mat... kollar på Lets Dance....
yes.... mina favoriter vann...



Annika o Magnus

well jag såg inte när de vann men Will läste det på internet så ...ja jag är glad i alla fall.

mötte upp folket vid t-banan, in på Paradise och en glad Jack kommer fram som ett skott och är som vanligt lite överförfriskad men glad i hatten... hälsar på hans kompisar och vi röjer gärnet som vi blandar med diverse alkoholhaltiga drycker...som en viss Will hela tiden lyckas bli av med i parti o minut.

såg lite dragshow, dansade vidare som om det inte fanns en morgondag och hade roligt från början till slut.

Vi tog lite fyllekäk på donken (inte jag- gillar inte det ) innan vi tog tuben hem...

Jag o Mah klämde ihop oss i loftsängen med Inca o Izza... Will snarkade i soffan...
vaknade lagom mosiga i ansiktena och försökte fylla i eventuella luckor .... hihi...

ser ut som om det blir utgång ikväll med.... oj oj oj....

well..jag lägger in en dagens babe också när jag ändå är här...



Annika =)

(C) Annikasjoo.se

Kommentarer
Postat av: Maja

Haha, ja det var askul :) Får vi göra om! puss Mah

2009-03-29 @ 22:37:28
URL: http://trasselmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0