and here we go again



planen idag var att ta mig till stadsbibilioteket..ovanligt utvilad och kände wohoo idag ska jag ta mig i kragen och göra skolabete....sen drog jag upp persiennerna (?) ...och vad ser man.....helvetetssnö i drivor...jag som hade så starka förhoppningar om en stundande vår....nu är hela dan förstörd...typ...

Men om jag nu tar mig ut kommer det som vanligt vara kaos i trafiken, bussar som inte kommer, tunnelbanor som inte kommer fram pga snön.... så det blir att sitta hemma och plugga.
ska laga lunch...pannkakor =) har tonvis med mjölk hemma så det blir väl det ...

är sugen på mörk choklad med apelsin mmm.... min blev uppäten av brorsan....typiskt också...och vad värre är att den finns inte att köpa på daglivs....får se om jag gräver mig ut till prisXtra sen....but I doubt it...

Funderar på att ringa pappa och beklaga mig...

funderar på om det är en ny istid på väg....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0