Wolverine!

igår var jag med min bror heeeela dagen, var ute kl 12 och började sy på en ny tunika som förmodligen blir klar idag, sen ska jag börja på en till... =) men efter det fick vi för oss att gå på bio =)

WOLVERINE =) jag som älskar Marvel  X-Men weiiiiiiiiiii



vi satt och log som små femåringar jag o brorsan... den här filmen hjälpte en att reda ut en massa man inte riktigt fattat i x-men triologin och vi får se va de andra två avslöjar i framtiden... vet inte när de kommer men jag ser redan fram emot det.



är det bara jag eller påminner Lynn Collins lite om Famke Janssen??
Wolverine har god smak i alla fall =)

nä dags att röra sig mot Rissne igen...sayonara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0