trevlig kväll =)

oj oj idag hade man fått för sig att ha öppet i parken till 18.00 det regnade små skurar titt som tätt och det fanns ca 1500 gäster i parken....wohoo..
men tur var det för idag fick jag leveransen jag väntat på i några veckor samt senaste beställningen...shit...hela min lilla butik var full med gula kartonger, Lisa från företaget for runt som en skållad bäver och fejjade och grejade med allt hon hade funderat på... oj... jag blev bara helt trött att se på...

dessutom hade jag en ny tjej Miriam som började sin utbildning idag, hon var nyfiken och glad o trevlig så det ska nog funka. hon fick pröva på att stå vid kassan och blåsa ballonger mm..

så hela min dag gick åt att ha upplärning samtidigt försöka stuva undan hela min leverans, hänga upp så mycket som möjligt och plocka o fixa... Lisa hade tagit med sig en glasskål som vi skulle ha Badges i... tror ni inte den gick i tusen bitar innan jag hann stänga för dagen...pang bom och glas över hela golvet....suck

Har precis kommit hem från en PreMidsommarfest hos min Nea och ett stort gäng glada människor jag aldrig sett för, vi började med sill, färskpotatis,lax o sås, sen blev det grillat kött med bernaisesås och potatis, till efterrätt blev det glass med jordgubbar... det är vad jag kallar midsommarfirande... en kille ställde dessutom upp som midsommarstång =)
Är helt slut nu så dags att krypa till sängs några timmar... natt natt




Kommentarer
Postat av: Maja

Haha, du e alltid lika rolig! puss

2009-06-23 @ 17:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0