ny kunskap..



sitter och försöker vakna till liv vid datorn..går rätt så bra tror jag..
igår frågade chefen om jag ville gå tidigare , vi hade för mycket personal på jobbet så jag som var så trött och dessutom behövde tvätta tackade ja efter lite funderande o övertalning... så nu har jag rena kläder weii...

är ledig idag, ska till Naturhistoriska riksmuseet med Youssefs skolklass... kan bli intressant eftersom jag inte ens vet vilken utställning vi ska på... men jag gillar ju NRM så wtf... ny kunskap är alltid trevligt
Sen gissar jag på att vi ska ut till Sköndal och softa bara ...me like..

är glad att jag köpt present till brorsan...hoppas han gillar det jag valt...
snart är det midsommar, jag är ledig på midsommarafton men jobbar midsommardagen...helt okej faktiskt... undrar om det kommer så mycket folk då... man vet aldrig... kanske mest turister...vi får se .

nä dags att göra sig i ordning... måste köpa nya skosnören idag...mina gamla är söndernötta ...

skriver mer en annan dag... adios

Kommentarer
Postat av: Maja

Haha alltså Im in love with a fin svans : ) puss

2009-06-17 @ 16:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0