ännu längre glapp...

ja mina glapp blir bara större o större men thats life... har haft mycket att göra nu de senaste dagarna...

förra veckan var jag på begravning av en släkting på Gotland, det blir totalt 3 dagar, resa ner, gå på begravningen och resa hem igen... hjälpte pappa med blomrabatterna och fixade lite hemma ...

jobbade hela söndagen, tur det för jag r impad hur snabbt en butik kan förfalla i totalt kaos...när jag kommer tillbaka finns inge tobak, godiset är i princip slut och coca cola leveransen är slut sen ett dygn tillbaka... bara att börja ordna upp kaoset igen... fick glatt besked av chefen...jag har lyckats klara mig igenom tobakskontrollanter och vi fick en 5:a i betyg... han verkade jättenöjd så skalan kanske bara var till 5...vad vet jag... är han glad så är jag glad....easy...

men som alltid med min tur är jag numera febrig och hängig... sover länge och äter lite... inte bra alls..men jag hoppas jag kan komma till jobbet imorgon...det är trist att hänga hemma... jag vill träffa roliga människor och krama mina kollegor som kom till nya perioden på jobbet....saknar ju massor av folk...!

Pappa fyller år idag!!! har skickat paket och kort igår...hoppas han blir glad, de ska tydligen ha 20 pers på middag ikväll...OMG...skönt att slippa sånt.

imorgon är min fläderblomssaft färdig =) hoppas den blir bra och drickbar!



nu börjar lederna värka igen...dags för vila...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0