SEMESTA!



Igår jobbade jag långpass, segt när man vet att man ska gå på semester och vill hem pronto...
hann ta en öl i pridepark och flumma lite med goa vänner =) lite nytt utseende på parken och jag tror det är till det bättre... tror jag ... innan vi gick hemåt så tog vi en sängfösare på Club Explore ... vet inte om jag gillar stället.. mest fjortisar o bratz... så vitt jag såg...samt en och annan transa...

idag ska jag o Nea på seminarium, ska bli intressant, sen blir det schlagerkväll och tjejfest... vet inte vilket som blir bäst men jag gillar båda delarna =)

Inca har fått tokspel och rasar runt här hemma... tycker hon borde engagera sig i dammsugning istället... jag orkar inte... men vi ska ha förfest här med kareoke så ... jag får väl masa mig till städskåpet och hämta dammsugaren...

men först... FRUKOST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0