massor massor massor!



har en lång lista jag måste hinna avverka innan jag reser till Gotland på kusinen Martins bröllop .
känns som man skulle vilja vara Hiro Nakamura i Heroes, stoppa tiden, spela tillbaka och pausa när man har så många måsten.
Bokade tvättstugan sent ikväll, då vet jag att jag kan softa då, dumt att tvätta på dagen när butikerna är öppna...dåå kan jag även jobba på powerpointen =)

Jag sa till Mamma att jag tänkte ha slips på bröllopet, hon tyckte inte det var så kvinnligt... tror du slipsen märker någon skillnad sa jag.. hon bara himlade med ögonen och gick =) 1-0 till mig!

Ska röra ihop lite frukost så jag orkar knata runt i stan sen... Inca o Izza har sovit som klistrade vid min sida hela natten.. de är så morgontrötta på mina lediga dagar...så fort jag ska jobba lever de rövare från 5.... man blir lätt tokig på dem.

funderar på att klippa mig men är velig på hur jag ska ha frillan... sånt e lagom irriterande...ska kolla med frisören vad hon tycker passar.
 
pust !

Kommentarer
Postat av: Jojo

nej jag tror inte slipsen märker någon skillnad alls - men det är obekvämt med ordentligt knuten slips uppe i halsgropen just for your information

2009-07-23 @ 21:00:32
URL: http://segger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0