KAOS

som vanligt är det lite glapp i bloggandet men nu så ska jag göra ett försök i alla fall

häromdagen var jag och Ingrid och tog årets första dopp =) på morgonen hade vi haft ett kraftigt skyfall men helt plötsligt var det som borta och solen tittade fram.
Jag åkte ut till Ängbyplan där ingrid väntade på mig sen promenerade vi till badet, de hade även en liten pool med vattenrutschkana =) vu åkte två vändor ...det var vi och alla små barn haha ...mne kul var det .

Igår jobbade jag låååångdag som började i totalt kaos... först hade jag glömt mitt backstagepass så det blev lite knepigt att reda ut hur jag skulle kunna logga in på kassan mm...men det löste sig i alla fall.. när ja sen bytte kom började kaoset big time, larmet går i flera byggnader i parken, nu snackar vi brandlarmsvarning med skadligt hög volym... ett strömavbrott hade slagit igång larmen... det gav mig lite förtur och jag hann skriva lite beställningar och inventeringar innan jag kunde öppna typ två timmar senare än vad jag skulle men men...

sen rullade dagen på rätt snabbt, helt plötsligt kom det ett monsunregn ..himlen öppnade sig och jag hade panikslagna gäster i butiken som handlade ponchos o paraplyer som om det var the doomday typ...i paniken slog en gäst ned två muggar ... woohoo pang i klinkergolvet...

en halvtimme senare var regnet som bortblåst och solen strålade åter igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0