tiiiiiiiiick taaaaaaack......tiiiiiiiiiick taaaaaaack......

nä fan här händer inte mycket inte, mer än att detta är helt klart min märkligaste dag...när jag vaknade...(eller vad man nu kan kalla en zombie som är mer död en död...) hör folk i trappan....ganska högt också...kopplig till hjärnan var ur funktion ...men jag inser att det är ingen idé att ens försöka somna om....jag måste upp....till min förvåning är min ytterdörr öppen!!!

shit va fan har hänt tänker jag...det förklarar ju varför jag hörde folket så bra i min slummer....snabbt inser jag att en liten grönögd katt till 99.9% risk faktiskt har dragit ut....kattfan från helvetet....snabbt i vettiga kläder ..nyckeln i fickan så gick jag upp mot 6:e våningens trappa...där ligger en livrädd katt med jordens största pupiller och trycker sig mot trappsteget....undrar om grannarna blev förvånade av att hon låg där....och inte har hon vett att gå ner heller...nej nej jag fick bära ner henne...oj oj oj jag tror hon ångrar sitt lilla tilltag...
jag vet fortfarande inte hur hon fått upp en låst dörr.....det är ett verkligt mysterium....jag får väl barrikera dörren i fortsättningen...



Katten som lätt skulle kunnat ta sig ut från Alcatraz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0