städdag idag



nu börjar mitt hem se ut som en klass 2 varning så nu fanimej får jag börja göra lite nytta. ska ordna upp i vardagsrummet idag, dammsuga hela lägenheten imorgon så det är dammfritt här..

försökte boka tågbiljett men SJ kanske ska se över sin kalender för den är fucked up helt klart,får gå förbi centralen sen och prata med en människa! Planerar att laga god mat till Elin så nu är skallen i full gång =)

Var på RAW igår, comedyclub på Göta Lejon där jag såg Jonas Gardell live =) han gör en så glad =) sen var även David Batra där och hade roliga insikter att komma med...GIna Yashere från London var sjukt rolig även om hennes brittiska dialekt med inslag av nigeriansk brytning var lite svår att förstå ibland men jag diggade henne.

Ikväll verkar det som att det lutar åt Youssefs hem =) titta på körslaget och bara softa runt. han är gräsänkling den här helgen så det kan vara lite kul att få sällskap av mig ..

Har nu efter ett helvetets morrande på min gamla bärbara telefon äntligen kopplat in min hamburgartelefon... =)

en äkta Junotelefon ....weiiii







nä dags att strukturera upp klass 2 varningen .... so long ...suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0