soft sunday

är sjukt trött idag, och ont i kroppen..skallen e trött..men jag har ingen feber just nu =)
igår trodde jag att ja brann....men nu verkar det bara pyra lite....

idag hände jag med Ellie, vi gick på medeltidsmuseet....vilket knappast var något att hurra för...skulle mer kalla det utställning...för vi var klara på max 10 minuter.... thats all...

sen gick vi på Panduro...mitt o Ellies favorithäng istan ha ha... köpte lite prylar till smyckestillverkning...samt en låda så jag kan hålla reda på alla pinaler...köpte ett set med tänger också men de var inte en hit...för små att arbeta med.

ska byta dem imorgon o köpa mer pärlor i flera fina färger så jag kan knåpa ihop något vackert.

nä nu ska jag fortsätta läsa min bok Påven Johanna....sjukt bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0