skvaller?

                                                                       


vart fan tog min braiga diciplin vägen...fuck...jag som var så duktig i fredags....shit jag måste skärpa mig...
lagar nu mat ...lär sitta uppe hela natten bara för att jag kan.... morr...

har hängt lite på kvällstidningarnas siter...de påstår att rika män ger fler orgasmer....så har de en bild på Donald Trump!!! med sin fula överkamning...jag håll på att hurla....klart att brudarna säger så...då får de komma tillbaka till de rika männen...och kanske få gå på shopping efteråt.....men nu mår jag illa ...fan ta Donald o hans vedervärdiga frisyr...karlfan har pengar att göra hårimplantat.... men han envisas att se ut som fan i huvudet...

en annan artikel handlade om en kvinna som varit borta i typ 12 år, nu har man hittat henne först o främst i ett annat land, vid god vigör ... hade bara lämnat sina barn o dragit...nu vill hon inte träffa familjen som varit oroliga....förlossningspsykos någon??

Vad är egentligen kvällstidningarnas huvudstyfte? medela vad som händer i övriga världen?

tidningarna är inget att läsa om det inte står på löpet....

vissa dagar stora skandaler...och då menar vi inte jordens undergång eller att man får cancer av allt och ingenting....nej då har de reklam för billiga lådviner....o under står det att alkoholismen ökar i Sverige...snacka om dubbelmoral...

vart tog den riktiga journalistiken vägen där man grävde fram politiska skandaler, korumperade poliser osv...
nu är det skvallerblaskor och konstiga notiser ...chines som left på McD hela sitt liv, bantningstips....men inget om unga tjejer som dör i Anorexia eller gamla som far illa på vårdhem...

SKÄRPNING!


Kommentarer
Postat av: Maja

Haha, vad jag garva när jag läste om Donald Trump.. aka "karlfan som ser ut som fan i huvet" ;) puss

2009-01-19 @ 23:00:11
URL: http://trasselmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0