right eye



nu har jag ett kvitto på att jag ser dåligt...eller ...hmm det står att jag ska betala 4 papp först sen kommer jag förhoppningsvis se bättre =) men ja...nu är det svart på vitt att höger öga behöver mest hjälp.

har legat i soffan o snackat trunt med Älin =) vi wailade som två dårar i varsin lur...i brist på bättre sysselsättning så ...ska om allt går som planerat åka till Falun på söndag ...ska övertala min bror att vara kattvakt.

är trött i ögonen idag...jobbigt att försöka titta med båda samtidigt... hmm...

Inca o Izza har varit i luven på varandra hela dagen...är det fullmåne på g eller? blir smått orolig när de fräser o spretar med klorna obehagligt nära varandras ögon...hmm

inser att det luktar fan från min golvbrunn ..måste åtgärdas bums.

Izza har lagt sig på tvätthögen ...kul med katthår på badlakanen.. not...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0