Paaaaanduuuuuuroooo......



har ju tidigare skrivit att Singstar är ett av världens sju underverk...
jag jobbar på de andra 6 återståeende men nu har jag faktiskt kommit på en kandidat och det är Panduro, pysseltönt som jag är så var jag i himlen idag när jag handlade pärlor i olika fina färger o lite annat småplock =)
har nu pysslat ihop ett armband o ett örhänge...fick en beställning på bara ett örhänge...

har känt mig vissen idag...just nu mår jag illa men jag hoppas på att CSI Las Vegas kan bota det för stunden.

måste greja lite saker under morgondagen...ska ordna ett möte med någon studieansvarig på skolan, boka om ett cellprov...är fan inte intresserad av någon sådan undersökning när jag har feber...samt boka läkartid till en kvarhängande krämpa samt boka synundersökning...kanske borde boka en avlidning snart =)
ska försöka ta mig ut till jobbet o ordna min ansökan inför sommaren....möten möten möten...

puh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0