Nya Tider



USAs 44:e president
Barack Obama



ja det kan man lugnt säga att det är...än finns det hopp i helvetet...vill jag tro i alla fall...idag 18.05 svor Obama presidenteden. Nu kan man bara hoppas att han tillsammans med sina ministrar kan få ordning på USA efter fjanten Bush även om vägen inte kommer bli rak och enkel...

Att plocka upp skärvorna efter Bushs egoherravälde kommer bli tufft men om det är någon som kommer klara det så är det Barack ...hoppas jag.

alla tjatar om finanskrisen och ja den är viktig...det är inte bara vi som är drabbade, jag hoppas även Obama kan få ordning på allt som Bush inte tog itu med... finnas där för sitt folk i vått o torrt... få bukt med hemlöshet, sjukvården, äldreomsorgen osv.

Det ska inte spela någon roll vem du är eller vad du tror på, du ska ha samma rättigheter att leva och finnas till som alla andra ... vi får hoppas att dessa gap nu minskar med Barack som ledare.



jag lär sitta uppe hela natten i hopp om att få ordning på min text som det börjar bli liiiiite pronto med...hatar att stressa, idag fick jag dessutom ett kvitto på att jag är stressad  eftersom jag har varit för stressad och inte hunnit tänka på det själv....ett mindre snyggt munsår har under natten krupit fram...så nu ser man ut som fan, luktar som fan ( varför vara snygg när man ändå bara sitter o pluggar) och det ser ut som fan hemma.... allt är toppen =)

I ugnen har jag nu en brinnande kyckling (nej den brinner inte men den kallas så... har het kryddblandning på).

har hamnat i pysselpsykos igen...fuck ...det som jag absolut inte har tid med what so ever.... får göra sånt när uppsatsen är klar... just nu blinkar min dator på 0 skrivna tecken....har "bara" 6-8 sidor kvar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0