Ingen får finnas jämt

har en snarkande pappa i bäddsoffan, Izza försökte hålla honom sällskap men insåg rätt snabbt att där blir det ingen sömn så länge han ligger och vänder o vrider på sig...
både Inca och Izza försökte sig på att ligga i mitt knä men där låg en laptop redan...efter lite snubblande över tangenterna insåg Izza att hon var besegrad denna gången.

Imorgon ska tentan lämnas in... går sakterligen framåt .....tror jag i alla fall...

Ska ju på begravning imorgon...känns så lagom kul...men thats live .. vi föds och vi dör...det har människor alltid gjort.
och som Ronjas mamma Lovis säger.... ingen får finnas jämt....



nu ska jag få ihop tentahelvetet så jag också kan sova lite...natt natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0