helt klart vuxenpoäng



den här veckan borde ge mig vuenpoäng för ett år framåt...eller nåt...

har varit på cellprovstagning...usch det är inte ett dugg kul men man är glad att det går att upptäcka sjukdomar så..men kul är det inte.

har dessutom bokat synundersökning , jag tror mina ögon har förändrats drasktiskt...får ofta ont i huvudet och svårt att koncentrera mig när jag ska läsa mycket text... det är bara att inse att jag börjar närma mig 30 strecket och det med stormsteg!! snart ska man väl börja köpa antirynkkräm också annars kommer jag se ut som en gammal indiankvinna innan vi vet ordet av...

Ska snart ut till jobbet och skicka jobbansökan inför sommarens eskapader, kanske trillar förbi Panduro också...risken är gaaanska stor...

Imorgon ska jag till skolan på möte...suck..ytterligare ett vuxenpoäng...


Kommentarer
Postat av: Anonym

du blir en söt indiankvinna!

2009-01-28 @ 22:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0