flamma



sitter här och funderar på vad jag måste ta med mig till kvällens eskapader....jag o min vän Pierre ska uppträda på hans guddotters födelsedagskalas med att blåsa eld.

vi har funderat ut en saga, letat bra musik, försöker styra upp klädsel osv... jag har nu artistnamnen Flamma.

men det viktigaste är ju att My ska bli glad och tycka om det vi gör.

ska leta reda på facklorna så kommer det gå betydligt bättre =)

åh igår var jag i Rissne hos brorsan, åt god mat och kollade på Let´s dance...sen hjälpte han mig att knåpa ihop halsbandssatsen jag fick i julklapp... det blev himla fint faktiskt... ska bara fixa ett lås till den sen ska mamma få det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0