det är ju så att man kan bli rabiat för mindre....

jag är stolt över att kommit över snusberoendet...visst jag var inte nämnvärt trevlig min tredje dag utan....jag bad kärringen som ringde från DN att dra åt helvete o hotade i nästa andetag att skicka mjältbrand till dem om de inte slutade ringa mig...jag tror hon hade lagt på innan jag kom till mjältbranden....
ibland kan jag sakna att inte snusa...särskilt i tentatider....suck....rastlösheten har fått ett ansikte....MITT...



läste på Majas blogg om vredesutbrott i sammband med avvänjning av snuset.... www.trasselmaja.blogg.se

Imorgon ska det pluggas hela långa dagen, måste om jag ska hinna skriva tentan tills på fredag...

Ikväll var jag över till Youssef o Thomas o åt finsk mat....samt såg på en skitfilm...shit att man ens ger vissa filmare bidrag....det är fan ett mysterium om något.

 
den var så sjukt dålig...och långtråkig...shit vi satt bara o väntade att något skulle hända...och thriller...my ass heller...kass film,regi o manus...warning...hyr den inte ...den är inte värd 35 spänn.

nu ska jag rulla ihop mig i soffan o kolla på ett CSI avsnitt innan jag kryper till min bunker o sover...




Kommentarer
Postat av: Maja

ååååh nån som vet hure känns!!!

2009-01-19 @ 23:01:40
URL: http://trasselmaja.blogg.se/
Postat av: Maja

ååååh nån som vet hure känns!!!

2009-01-19 @ 23:01:52
URL: http://trasselmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0