den late



alltså jag har inte gjort ett dugg idag... mer än frusit...det är kallt här fast alla element brinner för kung o fosterland.
Izza o Inca är ovanligt lugna...vet inte om hajken på gotland förändrade dem totalt... de har inte gjort ett smul de heller.

fick för mig att ordna upp mina kryddor i kryddskåpet...längde ut de jag inte kunde komma ihåg eller identifiera eftersom de är flyttade till betydligt snyggare burkar...hittade 4 pkt äkta saffran...fick då för mig att blanda en häxbrygd...typ...nä det ska faktiskt bli snaps...eller shots... med smak av kanel o saffran...det luktar jättegott i hela lägenheten nu...mmm



Planerar ett eldblåsningsuppdrag med Pierre i andra änden av luren, mycket ska funderas ut o hinnas med innan vi ens är på plats... skönt att han ringde så det blev något gjort idag,..

ska till posten och hämta min post...Paket från Discshop =) 2 nya singstarspel samt ett minneskort till PS2...kan sitta o yla schlager tills jag kroknar...
måste dessutom handla...eller skaffa mig lite inspiration...vet inte alls vad jag ska äta....
åt stekt ägg på macka i morse...sen har det bara blivit en nyttig bärsmoothie med sojamjölk....thats about that.

försökte mig på att läsa skolboken men insåg att inte ett ord fastnade permanent idag...är för rastlös helt enkelt....måste göra något så jag kan sätta mig ned o koncentrera mig på boken sen...
kanske ska baka bröd???

På fredag kanske min bror ska hit o äta fransk meny =)

dags att röra sig mot posten, affären o videobutiken???

so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0