Crescendo and that´s INSANE!



jag tror det är ödet som av ren jävelskap lägger allt på en och samma dag vilket har gjort att jag nu är helt slut...detta var verkligen crescendot idag...

Satt in till halv 4 i natt i i hopp om att få klart hemskrivningen tills idag innan 11, somnade innan jag landade på kudden, tio sekunder (3 timmar senare) vaknade jag med ett ryck...bara att gå upp,

plita ned det sista på skrivningen...tog bort lite som bara blev blaj av....ringde  brorsan stressad som en tok och ber honom skriva ut skiten eftersom min skrivare tycker att dragspelsmodellen är det absolut det hottaste som finns när man skriver ut tentor...

efter att ha slåss med ett strejkande MSN och skickat ett blankt mail så får han det och printar ut det.

sprang genom duschen, i 180 blås försökte man snygga till sig lite inför den stundande begravningen.

Var nere i tuben tio minuter senare, stressad och hemskt trött....kom till Råcksta 10 min senare än planerat där pappa väntade.
Självklart fick vi vänta på min bror som alltid när man verkligen behöver få tag i honom så har han lämnat mobilen hemma....

Sen när han väl kom gällde det att hitta till kyrkan, jag som kan tappa bort mig i en telefonkiosk och noll lokalsinne ute i ödemarken satt och spanade efter kyrktorn eller något som kunde påvisa att det var en kyrka.

Kastade oss in i den i närmaste huggläge, nitlott...nepp ni ska bara köra ner,sen upp,runt,bort......japp...bort ...efter lite letande och pappas inbyggda kompass så hittade vi.

Begravningen var jättefin och gick helt i musikens tecken...massa vackra blommor förstås.

Begravningsfika och kramar senare störtade vi iväg på jakt efter frimärken och kuvert så jag nu kunde lämna in tentan.
Kör i ilfart till SU, knallar hela den långa gången till D...vänta på hiss...9 våningar senare möter min lärare i korridoren och räcker över kuvertet....puh...småpratar lite innan jag störtar ut igen....

Ut till Vreten och hämtade upp brorsans lille Bustervovve som var glad i vanlig ordning...lämpa av bror med hund i RIsse, hem o byta om och direkt ut till Djurgården där jag skulle på arbetsmöte/återträff....tur att de hade pastasallad där samt öl...annars hade jag varit död nu gissar jag på.....

nu sitter jag här med en kelsjuk Izza i famnen som man knappt sett idag....



Detta är jobbets nya draplåster...INSANE....och ja fuck va cool den e ...
Ser fram emot premiären mer än någonsin!!!
ses på Gröna Lund i sommar!
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0