Victoria fick sin prins



ÄNTLIGEN!!

Allvarligt men varför har det dragit ut så på tiden egentligen...ser ju vem som helst att Daniel är en hyvens kille, och vad spelar det för roll att han är en man av folket??
såg på nyheterna nån fisförnäm 40+ stå och gnata om att kronprinsessan borde valt en man av kunglig eller adlig börd...ursäkta lilla trista nisse men detta är faktiskt 2009, räcker väl att svenska kungahuset är på ett eller annat släkt med ett flertal kungahus i Europa redan,  kronprinsessan är så blåblodig man kan bli redan , dotter till en tvättäkta kung ... vakna människa.
Dessutom blir Daniel prins !! ha ha där fick du gubbe...sucker!
Och det blir nog inget fel på deras framtida barn....de på dem...rena barbie o Ken generna....blir nog fint med det ska ni se.

Nu hoppas jag att de själva får bestämma hur de vill ha sitt bröllop, inte massa andra som ska tycka och tänka.

jag tror det blir skitbra rent ut sagt och jag gissar på att de firar med semlor idag =)

själv har jag faktiskt ätit en liiiiten semla, 7eleven har ju minisemlor...söta och helt ok även om pappas är tusen gånger godare....fast det beror nog mest på att det just är pappa som gjort dem =)



denna semla är till pappa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0