utmaning

Jag fick den här utmaningen av Elin !

Gå in i mappen mina bilder.
 Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i mappen.
Visa bilden i bloggen och skriv sedan något om den.

 Utmana 6 st andra. Länka till dem och låt dem veta att de är utmanade


Okej, här kommer min bild:



den här bilden fick jag häromdagen via msn av min syster Pilar (som skickade över 300 bilder) här med sina barn Margot och lille Estevan ...den är nog rätt ny tror jag...Estevan ser äldre ut än de förra bilderna jag fick... skulle vilja åka till Frankrike och hälsa på dem. Har aldrig träffat mina syskonbarn eller min syster ...senast vi sågs var jag typ 2 år...vill vara en dundermoster till mina ögonstenar =)

utmanar Rasmus, Geli, Jojo, Emma,Maja och MInna

Kommentarer
Postat av: Jojo

Yey för mig - brukar glömma bort sånna här saker, men den här gången minsann (:

2009-02-20 @ 17:21:10
URL: http://segger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0