Utmanad igen

Jojo utmanade mig....

3 saker jag skäms över:

 * Att jag är så dålig på att hålla ordning
 * Att jag alltid gör saker i sista minuten 
* Att jag är tidsoptimist..kommer alltid försent till fikaträffar med kompisar

3 saker jag är stolt över:
* Att jag har jättebra kontakt med min pappa
* Att jag har tagit mitt körkort
* Att jag är duktig på matlagning

3 saker jag vill göra 2009:
* Träffa min familj i Frankrike
* Flytta till något större
* Åka till Gotland på medeltidsveckan m Youssef

3 händelser 2008 jag aldrig kommer glömma:

* USA resan med familjen
* 1 juni när mamma låg på IVA
* 28 november Körkortet

3 saker jag inte klarar vardagen utan:

* Musik
* Dator
* mat

3 personer jag beundrar:
 * Geli som ska bli mamma ..hon kommer bli bästa mamman ever
* Minna ..min galenpanna
* Mamma ...ibland kan man bli förvånad...hon är så klok

sätt 3 personer jag utmanar att göra en likadan lista:

Maja ,Elin och Geli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0