stank!



för  några veckor sen var pappa här och grävde runt i mina avloppsstammar med nån konstig mojäå nu går det att ta normala duschar utan att man har niagarafallet i hallen, dock är det ett liiiiiiitet problem pga detta... det luktar fan från stammarna titt som tätt... först anklagade jag katterna för dåliga magar men nä de är så oskyldiga i detta.

igår var jag på jakt efter luftfräschare, dock var jag på Lidl där allt står på typ tyska...wohoo... ska nog fortsätta jakten idag...

hoppas mina glasögon kommer snart så jag kan läsa mina böcker, ville göra klart en uppgift så snart som möjligt.

Idag tänkte jag försöka få iväg mammas alla hjärtansdagspresent ... undrar vad jag ska ge pappa....en serietidning kanske...men det brukar han ju få....

nu börjar jag bli hungrig...hmm... ska ta en promenad sen...det är så underbart väder =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0