sjuk o hemlängtan....

vaknade idag med ont i njurarna igen....faaaaaaaaaaaan ....betyder att jag börjar få feber....om intet värre så har Inca precis börjat löpa villket betyder att hon vrålar som en stucken gris och ska hångla med allt och alla...helst med sladdar och annat jag helst vill att hon ska ge fanken i.

funderar på att städa här idag... ser ut som tejnobylkatastrofen här inne...måste boka dubbla tvättider...har mount everest här inne nu och det ser ut som man bor i slummen...suck...

Jag gissar på att febern ska eskalera så jag anser att det inte är någon idé att göra några större planer för helgen....trist ju...typiskt min otur...

jag börjar längta hem till Gotland men det är lite för kallt för att åka på mysig roadtrip, i sommar ska vi låna lilla SOXen, och åka på konstjakt gotland runt...besöka glasbruket i roma o visby, keramiker ex Lokatta i Roma o Ethelhem keramik och Visby keramik.... =)
Måste visa Youssef raukarna i norr också...och Närsholmen =)



I helgen fyller min kusin Lenen 23 år, jag skickade en present igår som jag hoppas kommer fram med dagens post....gjorde ett halsband i rosa till henne samt ett par örhängen med fiskar i eftersom hon älskar fiskar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0