and the OSCAR goes to....



Inatt är det oscarsgalan weii... jag kommer sitta och titta...förra året var jag ju i Hollywood och såg lite av cirkusen dagen innan the grande finale.. men vi valde att se allt på hotellrummet ..alla samlade i min king size bed och hejade som tokar på våra favoriter...ärligt kan jag ju säga att jag inte har så bra koll på vilka som är nominerade i år mer än Heath Ledger ...i år är det ingen film från sverige som representerar utlänska filmer men det är kul att se alla kläder och frisyrer...



Diggade Marions klänning förra året... hon ser ut som en sjöjungfru

Hade varit roligt om Ellen DeGeneres var värd i år men till min förvåning så blir det dock en X-men i år är det ju faktiskt
Hugh "Wolverine" Jackman...kan bli roligt det med...undrar om han har med sig resterande x-men...typ Mysique och Jean Grey...hade inte tackat nej till dem =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0