Dory...

har suttit i flera timmar och knåpat ihop halsband =) jag vill bli jätterik så jag kan göra massvis, sen ska jag ge bort alla pengar till en bra organisation som hjälper hemlösa.

Förlägger alltid mina tänger, får leta o leta, ibland glömmer jag bort vad jag letar efter...närminne guldfisk.
ja du har rätt Thessie...jag är Dory....



Idag har jag varit och fikat med Thessie o lilla Anastasia, hon var en glad skit som mest företog sig med att slänga sina leksaker på golvet...när hon började tröttna och bli grinig tog vi oss från fiket o kollade lite i butiker o bara strosade runt.
vi hade jättemysigt o ska nog ses snart igen hoppas jag =)
Måste ju passa på att mysa med småungar när jag har chansen...Anastasia var mysig.

Dory saknar sin Thessie



i wish I could speak whale....

Night night sleep tight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0