IHOP



jag fick längan till USA igen och våra mysiga frukostar på IHOP ...international house of pancakes...så jag funderade snabbt ut min lösning... vispade ihop en äkta amerikansk pannkakssmet...det blev en hög trave pancakes med Maplesyrup  =) mmm bjöd Pierre ...

Annars har jag varit riktigt duktig idag...pluggat i flera timmar på biblioteket och faktiskt lärt mig en del på kuppen.
Ska nu försöka få ihop det till ett bra svar.....hmmm....

jag tror faktiskt ibland att jag är biopolär...ärligt...vissa dagar känns det som att världen ska gå under och vissa dagar kan man tro att jag går på både det ena och det andra.... det är fanimej inte lätt att vara jag... konstigt att man inte hamnade på BUP som barn...

har inte vant mig vid glasögonen än, försökte gnugga mig i ögat idag...sa boom och jag slog mig själv ...smartskaft man e ibland...
Frågade mamma om det finns skolor för folk som är dumma i huvudet som jag men hon tvivlade på det.... suck ...typiskt mig att ha otur.

dags att engagera mig i skolarbetet igen ...so long suckers!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe, måste bara säga att jag antar din utmaning snart ;) puss

2009-02-19 @ 21:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0