fullt hus



imorgon drar Schlagercirkusen igång igen =) nu känner jag att min energi är på topp igen ...

VI blir en hel hög imorgon som ska titta..hemma hos mig... i runda slängar ca 15 pers...vart fan ska alla de sitta tro? har en soffa man kan knö ner några i samt en fåtölj med fotpall...pinnstolar är inte så satans kul att sitta på heller....men jag har två i alla fall...resten får fanimej sitta på golvet...

måste dammsuga o lägga på den nya mattan jag inhandlade på IKEA samt försöka fixa en ny klädhängare eftersom det nya "proppsåpet" är betydligt större än mitt gamla... jag kan inte låta alla lägga jackorna på golvet imorgon...Inca o Izza lär sova där då.



VI ska heja som tokar på Shirley förstås!


spelar ingen roll om hon går vidare eller inte egentligen..vi gillar henne oavsett!


 Jag har även varit på utlykt till Dalarna... destination Falun o Elin.

Tog tåget till Borlänge där Elin hämtade mig, det var vargavinter där, snötyngda granar vart man än vände sig helt enkelt.
lite bjällerklang på det och jag hade varit beredd på att sjunga in julen igen.

Vi var bortbjudna till Mats o Monica där de gjort en tårta till mig med Ahlgrens bilar o egenhändigt gjorda chokladfigurer på ...hur god som helst men oj va mätt man blev... det blev sent (som vanligt) så det blev lite segt dagen därpå...

Passade på att gosa med Vopat,Frida o nyförvärvet Hubbe (trasselsudd) som var en glad vovve.

Igår åkte vi bil tillbaka till stockholm, Elin körde och även jag =) fast inte fullt så länge som elin...vi snurrade runt i utkanten av stan för att försöka hitta till Rissne där mina katter har bott hos Jenny...efter bilköer o diverse eskapader struntade vi i att ens försöka åka dit o vi försökte med att hitta in till Fridhemsplan...vi var inte direkt ensamma i trafiken .... men till slut hittade vi o allt gick bra.

Sen tog jag tunnelbanan ut för att hämta Inca o Izza...de som trivdes så bra hos Jenny men så fort jag kom in for de fram och skulle klappas o mysas med...nu är det som vanligt igen..de sover eller busar i väntan på att jag ska fylla på matskålarna.



INCA



IZZA




Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för några mysiga dagar! Så himla kul att ha dig här ju. Vi ses snart igen!!! Poss i ljumsken!

2009-02-07 @ 00:20:41
URL: http://elinheffler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0