change!

jag avskyr mitt sk sovrum...det ser ut som en soptipp o jag orkar inte ens sova där... nu vill jag förändra mitt hem big time...åtminstone det rummet.... det värsta i rummet är
1
, färgen på väggarna andas tonårsångest (Pastellila...vem fan målar sina väggar pastellila?) jag är oskyldig.

2
den såkallade sängen jag har vinglar så man är fanimej sjösjuk när man vaknar...den är ett helvete att bädda och den är gjorda för folk som lever i celibat...säger bara no thanks.

3 om man nu ska sova i en fångecell så kan jag åtminstone göra den mysigare....

    Vill ha den här sängen...dock är den på tok för bred för min "sovcell"




men det lutar åt en mindre variant




var en sväng på Indiska idag, mitt favorittillhåll för stunden där jag hittade galet snygga kuddar i min favoritkombination, svart,rött o vitt =) , satt o bläddrade i en inredningstidning o hittade en snygg tapet..vit botten med röda stiliserade mörkröda blommor som var lite metallic... vill ha!!!


den här kudden fast i annan färg ...

Ska övertala pappa att hjälpa mig kånka hem skiten... jag har ingen bil eller släp...så det kan vara en smula knepigt att frakta hem det själv.

Kanske borde sadla om till inredningsarkitekt...skit jag är kass på matte....well well... ska nog satsa på något annat konstnärligt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0