Ass-h*le

det är inte lätt att försöka bläddra i ett lexikon när man har en liten Inca som sitter i knät, så här dags är hon alltid som mysigast...ska gosas och kelas, jag har mer hår på tröjan än hon har på kroppen...

det komiska i detta var när jag slog upp lexikonet på måfå och det första ordet jag ser är Ass-hole.... ha ha med tanke på att jag försöker förstå denna satans bok så var det ett passande uttryck... nu undrar jag bara varför ordet inte var översatt till svenska? är det så svårt.... rövhål =) varför ens ta med det om man inte tänker översätta det undrar jag...helt onödigt att ta upp platsen...en hel rad till spillo....

Nu gav dock Inca upp sina gosplaner och lagt sig demostrativt på fotpallen istället...

ja det är inte lätt inte...

so long ...suckers....

om intet mer komiskt så googlade jag just på ordet ass-hole...vad kommer upp om inte en bild av George W Bush , en mosaikbild med ....gissa vad...... Ass-h*les....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0