akut koma?



jag verkar drabbas av akut koma så fort det vankas plugg... jag tror jag helt enkelt är allergisk mot skola rakt av.
det kliar på kroppen och jag kan inte sitta sill och jag får inte ett ord jag läser...suck..

nu ska jag äta något sen iväg....kanske borde ta en dusch också.

drabbades av röjbacillen häromdagen... rev ur allt i en garderob...shit va den slukar saker...slängde 2 svarta säckar gamlat skräp, kläder man inte använder osv.
En säck blev över...låter som mycket men det ligger två tjocka filtar i som ska ligga i soffan...bör kanske boka tvättid...

pappa lär ringa snart o kolla om jag kommit igång..dags att röra på sig.

tänk om man var så hurtig i köket som Rachel Ray....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0